mandag 14. mai 2012

Helgas konfirmasjoner overstått

I helga har vi feiret dobbel konfirmasjon til 
disse to skjønningene:


Siden konfirmasjonene var hver sin dag, 
valgte de å holde selve festen sammen.
Kjempeflott feiring av to flotte og kjekke
konfirmanter, ekstra koselig er det jo
at familien samles da vi ellers er
litt spredt utover det langstrakte land.


Nå som konfirmasjonene er overstått kan jeg 
jo vise kortene jeg laget til dem. Så stygt 
ut for at jeg ikke ble å få tid til å lage noen
til meg selv pga mange bestillinger, men
fikk da det siste ferdig rett før vi skulle dra.
Så får det jo bare være at jeg i stresset rett
og slett glemte å skrive på kortene hvem de 
var fra.... ;o)


Masse flotte og gode kaker og annet godis, så kan vel 
trygt si at det var en snart 6-åring som var skikkelig
høy på sukker da vi skulle dra hjem.


Så tusen takk, Martin og Mariell, for at
vi fikk være med å feire den store dagen
sammen med dere!


 

2 kommentarer:

  1. Det var fine kort du hadde lagd til de.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Så fine kort til begge to.
    Lekkert:)
    Nydelig han sønnen din også:)
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett