onsdag 2. mai 2012

To konfirmasjonskort til

Det meste av fritiden blir for øyeblikket brukt til
å lage konfirmasjonskort. I helga fikk jeg laget
disse to guttekortene:

Bazill: sort og blå kartong
Martha Stewart: kantpunch
Tim Holst: filmstripe
Panduro: mønsterark med vintage tekst og
"vintage beauty", hjørnestempel, sorte halvperler
Kreativ Hobby: teksstempel "kjære konfirmant..."
KortHobby: caps-charm
Papirdesign: designark "ungdomsår"
North Star Stamps: Konfirmasjonsdikt


Har også tatt et dypdykk i restepapiresken min,
og har fått brukt endel resteark som jeg 
har hatt liggende. Godt å se at denne bunken
krymper, mens stabelen med kort øker. 
Derfor kan det være at jeg ikke husker navnet
på div. design-og mønsterark. 


Bazill: hvit og brun kartong
Ladybug and Friends: designark "the chocolate 
box"
Kreativ Hobby: stempel
KortHobby: gutt-charm
Panduro: brune halvperler
Distress Ink: -vintage photo-
North Star Stamp: Konfirmasjonsdikt

 
Guttekortene mine blir ofte litt enkle, blir
helt feil for meg å ha masse stæsj, bling,
blomster og pynt på disse. 

Endelig er vi kommet til mai måned,
men vår og sommer lar vente på seg. 
Har de siste dagene både snedd, sluddet
og vært temperaturer nede i 1-3 plussgrader.
Eneste fordelen er at sneen på baksiden av 
huset tiner i rekordfart.  ;o)


1 kommentar: