fredag 11. mai 2012

Kreativ Hobby feirer

Et innlegg som ikke inneholder konfirmasjonskort
denne gangen. Men om du tenkte Jippi, endelig
et scrappefritt innlegg, må du tenke om igjen.  ;o)

Jentene inne hos Kreativ Hobby feirer 1001 innlegg
i bloggen sin med en kjempeflott Blog Candy.
Premien er en stempeloverraskelse til min. kr 1001,
det blir noen stempel det gitt. Er stor fan av stemplene
fra Kreativ Hobby og bruker dem på veldig mange
av prosjektene mine, så denne sjansen til å utvide
samlingen min kan jeg ikke la gå fra meg.


Inne i bloggen finner du masse inspirasjon og
tips fra det flinke DT-teamet, og hver måned 
har de en ny utfordring. Tar du turen innom
nettbutikken kan du se alle de flotte
stemplene de har (men vær OBS!, en tur innom
der ender som regel med en bestilling... ;o)  )
Trykk på bildene (over og under) så kommer
du direkte til bloggen og/eller nettbutikken.


Da er det bare å krysse fingre og tær!


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar