lørdag 31. oktober 2009

Julekort


Har hatt et halvferdi julekort liggende, skulle egentlig
være til en utfordring men ble aldri ferdig til innleverings-
fristen. Så når jeg satt å laget kort til KH julekortutfordring
i går, laget jeg likegodt ferdig dette kortet også.
Kunne ikke ha dette kortet med i julekortutfordringen
da det ikke har stempler fra KH på forsiden.

Selve kortet er laget av designark fra K&Company,
blonde, Rub Ons og grønn organza Ribbon fra
Panduro. Spellbinder staset ut i grønn Bazill.

Det søte julestemplet er jeg usikker hvor er fra da jeg har
lånt det av en god scrappevenninne. Stemplet er
malt med Distress Ink.

De mørke blomstene er kjøpt på Nille, de mindre er fra
Kaisercraft farvet med Distress Ink - tattered rose-,
de to hvite bradsene er fra Panduro og bradsen med
skrift er fra K&Company, røde roser fra Kort og Godt.
Har ellers pyntet med stjerneanis og kanelstang som jeg
hadde liggende fra sist jul. Små blader fra Panduro.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar