søndag 25. oktober 2009

Utfordring



Fra ho Marianne me bloggen Prinsessen-og-Skurken
har æ fådd ei utfordring, så da prøve æ så godt æ kan:

3 ting jeg husker som igår:

* Første gangen æ så et bustat lite hode som va mitt lille gull nyfødt
* Den dagen pappan min blei syk
* Da æ fikk beskjedn om at æ hadde vunne budrundn på drømmehuse

3 ting jeg misliker:

* Uærlihet
* Menneska som ikke kan stå førr det dæm sir
* Å føle mæ lurt

3 ting jeg liker godt:

* Tilbringe ti lamme min skjønne sønn
* Scrapping
* være lamme goe vænna og familie

3 blogger jeg besøker daglig:

* Lykkelita
* Hvit stil
* Shabby Chic papirskatter

+ mange mange mange flere!!!

3 sanger jeg hører på for tiden:

* Unni Wilhelmsen - Won`t go near you again
* CC Cowboys - Kanskje du behøver noen
* og ellers alt som spelles på radio norge førr tia

3 tvprogrammer jeg ser på for tiden:

* Nytt på nytt
* Barne-tv pga at han kompis ser det vær dag
* Må vel innrømme at Hotel Cæsar blir sedd di dagan
han kompis e i sæng tel rætt tia, da synk æ ned i soffan
og roe mæ litt ne
-ser egentli lite på tv i forhold tel ka æ har brukt å gjør,
har vært tv-slave i mange år men dær har det
skjedd ei drastisk endring tel det bedre...

3 venner jeg sender utfordringen videre til:

* Marianne me bloggen Osmark-Larsen
* Inger-Lise me bloggen Mammasmurfen
* Silje me bloggen Vill Villere Villaveien



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar