mandag 10. januar 2011

Et lite livstegn...



Langt mellom innleggene for tiden, og ikke mye
kreativt å vise til har jeg heller. Men ser at telleren tikker
jevnt og trutt oppover så noen finner veien innom uansett,
og dette setter jeg utrolig stor pris på. Må jo heller ikke
glemme alle de kjempekoselige kommentarene som
blir lagt igjen, setter utrolig stor pris på både de
og dere som skriver dem.

Bildet er lånt fra nettet

Men lover å ta meg selv litt i nakken og ikke
la det gå uker mellom hvert livstegn.
Nå skal jula stues opp på loftet, er ikke bare her inne
ting går i sirup... og så skal jeg sette meg å leke litt
med noe som jeg skal vise dere senere.

Ønsker dere alle en superflott uke!



4 kommentarer:

  1. kan ikke være like ivrig bestandig.
    Vi trenger vel alle litt pause innimellom
    Klem TOve

    SvarSlett
  2. kjenne at jula og nyåret har medført lite blogging her å..
    Eller kanskje æ bare har roa ne litt på den fronten.. hehe..
    Tar jo litt av til tider :P
    Man skal jo ha tid til alt å... :)
    Pausa har vi nok bare godt av :)

    Klæm

    SvarSlett
  3. Lov å ta det litt med ro ibland :-D
    Nyt dagene, med eller uten scrapping!
    Her høljer regnet ned og vintersporene er blitt erstattet med vått og sølete landskap. Jeg gleder meg til våren!!!
    Ha en super uke :-)
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Heisann:)

    Det er klart at jula - og styret forut for den - skaper ubalanse i hverdagen - ha god samvittighet når du ta en pause - så det så:))

    Selvsagt så vil vi ha innlegg fra deg - men den som venter på noe godt osv...

    Take it easy klem fra Mimmi:)))

    SvarSlett