torsdag 20. januar 2011

Scrappekammeret: Utfordring #22 - kammerpikenes oppskrift



Scrappekammerets utfordring #22 lyder som følger:

Bruk minst 4 forskjellige blomster - MEN,
ingen skal være like!!!

Jeg har laget et bursdagskort til en dame som fyller 60,
men siden det er bilde av jubilanten på forsiden og jeg ikke
har spurt om lov til å legge det ut har jeg valgt å
"sladde" bildet. Tror det er første gangen jeg har laget
et kort hvor det ikke er mer enn en av her blomst...
litt av en utfordring...men fikk det til til slutt og endte
opp med å bruke omkring 10 forskjellige blomster
i ulike størrelser og farver.


Bazill: vinrød og sandfarvet kartong
Nille: designark
Kremmerhuset: grønt blad


KortHobby: Div. charms - hjerte, blomsterpynt,
sommerfugl og blader
Kort & Godt: halvperler og rustfarvet blad
Panduro: halvperle hjerte


Div. blomster fra Prima, Kort & Godt, og noen av blomstene
har jeg vunnet i div. give awayer og er derfor usikker
hvor de kommer fra.

Ønsker du å være med på denne utfordringen bør du
være kjapp, fristen for levering er i kveld kl. 2200.




1 kommentar:

  1. Supert bidrag!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    -klem-

    SvarSlett