søndag 16. oktober 2011

Splitte mine bramseil


Torsdag var dagen som han kompis har ventet
på siden i sommer endelig kommet, endelig
skulle han få feire 5-årsdagen sin....
...bare 3 mnd på etterskudd...
men den som venter på noe godt
venter jo som kjent ikke forgjeves...


Bestillingen på årets kake var en
sjørøverskute, så da måtte jo mamsn hive
seg rundt å lage en slik.
Bordet ble pyntet med asjetter/kopper med
sjørøvermotiv, sugerør med hjemmelagede
pirat-seil, kubbelys med dødningehodebilde
(fra Nille), litt sjørøverstæsj som pistol,
dolk, øyelapp og kompass...og sist, men ikke
minst en skattekiste full av godterier.
Dukket også opp et skattekart som viste
veien til en bortgjemt skatt, og alle måtte
ut på leiting.

Var til tider fullt kaos med 17 småtroll som
sprang vilt rundt omkring og slo løs på
hverandre med ballonger, mamsn selv
var til tider sjeleglad for den gode ideen om
å låne lokale og ikke ha festen hjemme
i stua. Men var en superfornøyd
sjørøverkaptein som sovnet
tvert da han la hodet på puta.

Heldigvis har mamsn og papsn et
helt år å komme seg på til neste gang,
er veldig spent på hvilken kake som da
står på ønskelisten....
Vil du se tidligere års kaker kan du
gjøre det her!



2 kommentarer:

  1. wow! Jeg er imponert. lekker kake! skjønner jeg har noe å leve opp til når prinsessa blir litt større og har andre forventninger til bursdagsfeiringen. i år (3) blir det enda hjemme. og ikke med 17 unger.

    Førjulseventyret i Henningsvær har jeg også veldig lyst til å få med meg. Har snakket litt om det med en venninne.

    Når det gjelder den diesen du spurte om, har jeg nå fått svar. Det ligger i kommentarfeltet til innlegget: http://vigdisalbum.blogspot.com/2011/10/noen-mennesker.html

    SvarSlett
  2. Wooooow så mye lekkert og for en nydelig sjørøverkake.
    17 barn............ å så glad jeg er ferdig med små barn. He he.
    Men det er jo koselig også da.

    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett