mandag 10. oktober 2011

Tvillingkort og travle dager

Det forrige gutte-konfirmasjonskortet jeg
la ut hadde faktisk en tvilling, og som
tvillinger flest så var disse to heller ikke
helt like....men nesten. Siden de to
konfirmantene også er tvillinger, tenkte
jeg det var greit at kortene var
noenlunde like, men med ulike farver.


Siden det er en stund siden kortene ble laget,
husker jeg dessverre ikke hvor mønsterarket
jeg har brukt kommer fra, og siden mye er
det samme som på det forrige kortet
har jeg ikke noen forhandlerliste denne
gangen. Innlegget om det forrige
kortet finner du forresten her!


Dagene flyr avsted, og vi har allerede hatt den
første frostnatten. Heldigvis har ikke sneen
krøpet lenger ned i fjellene enn til skoggrensen.
Jeg er absolutt ikke klar for vinter ennå,
så jeg krysser alt jeg har for at den lar
vente på seg ennå en stund.


På torsdag skal vi endelig få feiret kompis sin
5-årsdag, og det er jaggu meg på tide. Bare
nesten 3 måneder på etterskudd. Men er
man lovt bursdagsfeiring, så blir det
bursdagsfeiring...å dermed basta!
Så da blir denne uken å gå med til
forberedelser av et skikkelig
sjørøverparty i tillegg til jobb.
Jubilanten har ønsket seg
sjørøverskute-kake, så da er det
bare å leite fram bakeutstyret og
en stor posjon kreativitet.

Håper dere alle får en fantastiks flott
uke, og mens jeg ennå husker det vil jeg
takke alle som legger igjen supersøte
kommentarer på innleggene mine.
Setter utrolig stor pris på det!



1 kommentar:

  1. Nydelig konfirmasjon kort.
    Lekkert og passe pyntet til en gutt.

    lykke til med kakebaking og selskap.
    Klem Connie

    SvarSlett