torsdag 20. oktober 2011

Topper`s

På jobben min er det mange utrolig kreative
mennesker som jobber, en av dem tenkte jeg
å fortelle dere litt om i dag. Bodil er en veldig
god arbeidskollega som jeg har jobbet sammen
med siden hun var student, men denne dama
kan mere enn å springe rundt å være en
nåtidens Florence Nightingale. En av
hobbyene hennes er sying, og hun er
utrolig dyktig også.


Vakre kjoler, stilige vesker, flotte
arbeidsforkler, nydelige puter m.m.
Til og med bunader til våre firbente
venner klarer denne dyktige damen
å trylle fram sammen med symaskinen.


Endelig har hun også gått til det skrittet å lage
seg en egen side på facebook, og har allerede
etter kort tid fått mange "venner" på siden sin.

Arbeidsforklene hun lager er blitt en superhit
på jobb hos oss, både hos de som jobber og
hos brukerne våre. Veldig mange av oss tripper
nå rundt i slike farveglade forkler. Må innrømme
at jeg tidligere har vært veldig skeptisk til
slike forkler, syntes ikke de man får kjøpt hos
div. arbeidsklærbutikker var noe fine og
litt "kjærringaktige". Men til og med jeg
har måttet krype til korset og investert i ett.
Arbeider du feks i hjemmetjenesten eller
lignende hvor du bruker dine private klær
på jobb anbefales disse på det sterkeste.


Ta turen innom Topper`s facebookside og se
mer av det flotte Bodil lager. Siden finner
du HER!

PS: Bildene i innlegget har jeg skamløst
stjålet fra facebooksiden og er tatt av
eieren selv. Håper, Bodil, at du tilgir
meg min frekkhet. ;o)



2 kommentarer:

  1. Så mye flott kollegan din syr. Kjolene var skikkelig lekker ;O)
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  2. Woooow så mye lekkert.
    Skal ta turen innom og se.

    Ha en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlett