fredag 5. november 2010

Bursdager er nå koselig lell....

Vet ikke hvordan dere har det i forkant av bursdager ol,
men selv stresser jeg rundt dagen før. Hvert år forsøker
jeg å være ferdig med alt som skal gjøres i god tid, men
uten hell. Vasking av hus, rydding, baking og pynting
av kaker...mye blir som regel gjort i siste liten...
rett før gjestene kommer inn døren.
Jeg lærer liksom aldri...

Nytt sengesett, smør og saltskåler fra Bruka og håndsåpe fra Green Gate.

Men når gjestene er dratt igjen og du synker ned i sofaen,
da kjenner du at det var virkelig verdt alt stresset.
Det er koselig å få besøk av familie og venner,
noen har man kanskje ikke sett på lenge.
Det er koselig å våkne om morgenen til
gratulerer med dagen-kos fra dine kjære,
og hilsener og klemmer fra nære og kanskje ikke så nære
venner, familie og arbeidskolleger. Det er godt å kunne skeie ut,
spise kake og snop uten å tenke på at det ikke er
bra for deg.

Vinduslysestake, juleduk og en nydelig julekule med en engel i.

Å selv om man er blitt voksen så er det jo litt
spennende med gaver, tror at de som sier annet
ikke er helt ærlig... Å når man får flotte gaver som
viser at de som har kjøpt eller laget dem har brukt
både tid og fantasi for å finne noe som er deg,
da blir værtfall jeg veldig takknemlig og rørt.
Det er jo tross alt bare en gang i året at det
er en hel dag som bare er din!

Da var det helg igjen...arbeidshelg....
så denne helga blir nok å gå ennå fortere
enn forrige, får håpe jeg får litt tid til overs
til andre ting...har fått en spennende pakke
fra Stoff og Stil, gleder meg til å kunne sette
meg ned med det den inneholdt.

God helg til dere alle!



3 kommentarer:

  1. Gratulere med vel overstått! Så masse fine gaver du har fått :)

    Kos deg i helga, selv om du ikke har fri. Må bare legge til at jeg IKKE savner turnusarbeid i det hele tatt .... Men det er selvfølgelig godt å kunne ha noen fridager midt i uka. Men helg er nå helg ... :)

    Renate

    SvarSlett
  2. Vel overstått bursdag!
    Tror vi har det likedan når det gjelder bursdager. Jeg blir så irritert på meg selv fordi jeg bruker negativ energi på å synes det er et pæs, og så er det jo så koselig. Etterpå er man jo så glad for alle som har vært der og da er alt bare solskinn.
    Ønsker deg ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstårr.. Helt enig! Kjempekos med besøk og å stelle istand -og så litt utladning etterpå :)

    Nyt helga -om enn arbeidshelg..

    Klem fra Tove

    SvarSlett