lørdag 20. november 2010

Frihelg, mimrefest og julekortarrangement



Da var første del av denne frihelgen snart unnagjort,
startet den med en aldri så liten fest sammen med
"gamle" venner. I tenårene var jeg så heldig å få være
en del av en super vennegjeng som ofte trommet sammen til
festlig lag, og denne fredagen hadde vi forsøkt å
samle noen av disse for en skikkelig mimrekveld.
Dessverre er noen flyttet utenbys og andre passet
det ikke for denne helgen, men vi ble nå en liten
gjeng som mimret, flirte og koste oss ut i de små timer.
Da det var på tide å starte på hjemveien uti de små
timer var vi alle skjønt enige om at dette må vi
gjøre flere ganger, og det skal ikke bli så lenge til neste gang.


Resten av helgen skal kun nytes, og siden jeg henger farlig
etter når det kommer til julekort så tenkte jeg at jeg
skulle bruke noe av den til å være med på
julekortarrangementet inne hos Vintage udfordring.
Å siden min kjære skal på guttekveld i kveld så passer
det jo helt perfekt å kunne tilbringe kvelden med
papir og lim, tente lys og kanskje noe lørdagsgodis...
Håper dette arrangementet kan gi meg et spark bak
så årets julekort kan sendes avsted om ikke lenge.
Lurer du på hva du skal gjøre resten av helgen, eller
du kanskje bare har litt tid til overs så synes jeg du
skal ta turen innom Vintage udfordring og hive deg med.
Arrangementet startet allerede kl 12 i dag, og varer til
22. desember kl 12 og du kan hive deg med så lenge det
varer. Du velger selv hvor mange av utfordringene du
vil være med på og det er masse flotte premier å vinne.
Ta turen innom å sjekk ut selv!

Da skal jeg hive meg rundt, så ønsker alle som er innom
en kjempeflott og kreativ helg!




1 kommentar:

  1. Du er så flink som lager julekort og sender. Mange år siden jeg sendte et julekort. Og det er jo så dumt, for jeg blir jo så glad når jeg selv får julekort.
    Ønske dæ en fortreffelig søndag. Her e det oppgaveskriving i hele dag...usj og blæ (vil heller gjøre artige ting)

    SvarSlett