søndag 21. november 2010

Vintage udfordring: Utfordringen til Merete og Renate


Ennå to kort til Vintage udfordrings julekortarrangement
har jeg fått laget i dag. Det første kortet er til
Meretes
utfordring som lyder slik:

Lag et blått eller lilla kort/eske

Her er mitt bidrag:


Ble ennå et t-lys kort, lik mal som det forrige.


Kortet slik det ser ut når det er åpent.


Den tredje og siste utfordringen jeg fikk tid til å
hive meg med på er Renates og den lyder slik:

Bruk blomster og snøkrystaller på deres juelkort,
gjerne i kombinasjon slik jeg har gjort.

Mitt bidrag ble seende slik ut:


Ennå et t-lyskort, men denne gangen etter en
annen mal.


Kortet slik det ser ut åpent.

Tiden strakk desverre ikke til denne helgen,
planen var å lage flere kort. Men er veldig
fornøyd med at jeg fikk laget 3 stk.
Har også funnet malen til årets julekort så
da er det bare å sette i gang med produksjon
av disse iløpet av uken.

Siden klokken tikker mot leggetid har jeg
heller ikke fått skrevet produktliste,
men tenkte jeg kunne redigere denne inn
i morgen ettermiddag.

Har kost meg masse med å være med på
julekortarrangementet inne hos
Vintage udfordring, ta turen innom å se
alle de flotte bidragene.
Det kan du gjøre her!


3 kommentarer:

  1. Hei hei
    Kjempefine. Du er flink.
    Klem TOve

    SvarSlett
  2. Det er intet mindre enn vakkert det telyskortet som du har laget.
    Vanvittig flott den nissen der du har bilde av og jeg skulle gjerne hatt maken selv.
    Nydelig pyntet og vakre detaljer.

    Takk for at du deltar i min oppgave hos Vintageutfordring.

    Klem Renate

    SvarSlett
  3. Utrolig vakkert telyskort du har laget.
    Bildet var aldeles nydelig.
    Takk for at du deltar på min utfordring. Meretekj

    SvarSlett