søndag 28. november 2010

Førjulskos foran førjulsstress....

Da var arbeidshelgen over og jammen ble det ikke
tid til både julegrantenning, nissesnop og en liten
tur innom julemarkedet i byen. Det som det desverre
ikke ble tid til var å pynte til advent, all julepynten
står ennå godt nedpakket i bokser på loftet.
Kjenner jeg blir noe stresset av å se hvor fint
alle andre her inne har pyntet...men pytt pytt...
trøster meg med at etter endt arbeidsdag i
morgen har jeg en fridag og to dager jobb
igjen før 10 herlige, ubrukte feriedager venter...
så det blir nok ei råd, så får naboene bare leve
med at julestjerna kommer opp litt sent...

Nå skal resten av kvelden tilbringes i sofakroken
lamme kjæresten, James Bond på tv og litt
hobbysysler. Potetgull, dipp og julebrus
pryder bordet, bare kos med andre ord.
Har lovet jentene på jobb et lite "minikurs"
i papirjulestjerne, så tenkte jeg måtte øve
litt selv først. :o)





Fortsatt god søndagskveld til dere alle!





2 kommentarer:

  1. Halloen du :-)
    Så godt det så ut med julebrus og potetgull....
    Du ska ikke ha dårlig samvittighet førr manglende adventspynt,samme her.
    Sånn bl det av og til når vi har arbeidshelger,så her ska det pyntes i mårra før æ fær på jobb igjen kl 3...
    Kan æ også kom på kurs tel dæ?
    Tulla,men lura på korsn dæm ser ut?
    Bilde?
    Æ hold på førr fult,vi skal ha julemesse 9.-11. desember og må jo ha litt fristelser då ...

    Schnakkes :)

    SvarSlett
  2. God innstilling, viktigere med kos og hygge enn å være helt ajour hele tiden :)
    Kommer i må uansett :)

    Sier jeg til meg slev, fra sengen med feber og hoste... Nyter dog andres julepyntede hjem :)

    Ha en skjønn førjulstid!

    Klem fra Tove

    SvarSlett