mandag 14. juni 2010

Fremoverpuls barneløp og Ragnar`s Care Foundation



Lørdag formiddag var det igjen klart for
Fremoverpuls sitt barneløp hvor overskuddet
går til Ragnar`s Care Foundation. Det var
første gangen "han kompis" var med i år,
men tror nok ikke det blir siste.
Selv om jeg var på jobb fikk jeg med meg selve
løpet i matpausen, og det var ikke fritt for at det
var en stolt mamma som traff guttan i målområdet
hvor det vanket is, juice, vannflaske og ikke minst
medalje til alle deltakerne.

Ragnar`s Care Foundation kan du lese mere om
her, og det er et fond som er opprettet etter lille
Ragnar som omkom i den tragiske tsunamien
som rammet Thailand romjulen 2004.

Synes Fremoverpuls barneløpet er et kjempeflott
arrangement hvor overskuddet går til en utrolig
flott sak...og ikke minst, en horde av unger storkoser
seg. I år satte de ny rekord med over 400 barn i alle
aldre som sprang det raskeste de kunne mot målområdet.



1 kommentar:

  1. Da har jeg lagt igjen svar på konkuransen din=) Og tror jammen jeg legger deg til på blogglista på bloggen min også.
    Lykke til med solsikka=)

    SvarSlett