tirsdag 15. juni 2010

Veggord og litt av kompis sitt rom

Våknet til sms fra posten om at det lå en
pakke å ventet på meg der, så da var det
bare å hoppe i klærne for å hente den.
Nydelige veggord fra Foto Print`n
er nå kommet opp på baddøra og
senga til "han kompis".


Bestilte pakken fredag og i dag var den
i hus, det kaller jeg kjapp levering.
Ser at veggord rundt omkring på nettet
gjerne koster endel, men disse var billige.
Så tusen takk Christina for tips!
Betalte 146,- kr for 3 stk.


Enkle å sette opp var de også, så
jeg anbefaler deg å ta en titt innom om
du ønsker å bestille selv. Det siste har jeg spart,
det skal opp på bokhylla som jeg skal ha på mitt
soverom og den skal males først.


Jeg hadde lenge leita rundt etter ei tallerkenhylle
til å ha bøker i til rommet til lillegutt, uten særlig
hell. Men tror dere ikke suuuupersnille
Bodil på jobben min hadde liggende en som
jeg fikk. Ikke skulle hun ha noe for den heller.
Har jeg de supreste arbeidskollegaene eller??
Har lenge lovt Bodil at hun skulle få se bilde
av den ferdigmalte hylla, så nå har jeg endelig fått
knødd meg til å ta bilder.

Før:

Senga til "han kompis" kjøpte jeg i fjor høst hos
den lokale brukthandelen. Etter å ha fjernet
X-antall lag med gammel maling ble den malt
hvit. Valgte å ikke fikse på skader og skavanker
den hadde fra før, da jeg synes det bare er
sjarmerende at det vises at den er slitt.

Etter:

Planen var å male et tog på hodegavelen, men virker
som den store togperioden har måtte vike for
Star Wars hos poden så da ble det heller
teksten "sov søtt lille venn..."

Er kjempefornøyd med veggordene jeg.
Nå skal jeg komme meg ut i sola og få pottet
om "Solvår" i en større potte og så tror jeg hun
skal få flytte ut i solveggen. Hun vokser og vokser,
snart dekker hun hele kjøkkenvinduet så kan være
greit å gi henne litt mere plass. Skal legge ut bilde og
info så snart hun har fått flyttet.
Ettermiddagen skal tilbringes på sommerfest i
barnehagen med grilling. Deilig! :o)



3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte stickerser!
    Har også bestilt, åsså så billig da.
    Nydelig den senga til Nicholas!
    Fint å ha snille kolleger som gir bort så flotte ting:)
    Ha en fin dag i sola:)

    Klæm

    SvarSlett
  2. Hei Catti ;-)
    Så flink du er!
    Smart å bruke tallerken-hylla som bokhylle !
    Det har ikke jeg tenkt på før og tror jammen æ har ei liggende...
    Den må frem fra støvet og opp på veggen på hobbyloftet mitt med hobbybladene mine i.
    Takk for tpset !
    Er spent på Solvår nå ;-)
    Kreativ hilsen fra Helle

    SvarSlett
  3. Kjempe fine veggord du har bestilt : ) Jeg bestilte fra samme plass og JA det var kjapp levering : ) Og ikke minst billig i forhold til mange andre!! Super fornøyd : )
    Ha en god natt
    klem Tove

    SvarSlett