lørdag 5. juni 2010

Værsjuk




Ikke vært mye blogging eller kortlaging på meg
den siste uken, skylder på at jeg har hatt full uke med
jobb og ikke minst at jeg er så værsjuk som det går
ann. Mister helt orken til å gjøre noe som helst annet
enn å sitte under ett pledd på soffaen. De siste dagene
har det regnet, regnet og atter regnet, og graderstokken
har vist 4-6 grader. Vi hadde faktisk bedre sommervær
i påsken enn vi har nå. I morges våknet jeg til
nysnø lang ned i fjellsidene og 4 plussgrader...
...og vi skriver 5. juni??? Hvor blir sommeren av??
Greit nok at vi nordlenninger er vant til somre som
kan være så som så, men det får nå være måte på.

Her er synet som møtte meg i morges. Fortsetter det
sånn så kan jo preppemannskapet i slalåmbakken
bare leite fram utstyret igjen.
Litt kort har jeg uansett fått laget, kortet på bildet under
er en bestilling fra en av damene på jobb.

Nå skal jeg hive meg rundt, skal i 40 årsdag til
ei venninne i kveld. Kanskje en aldri så liten fest
får humøret og formen opp igjen, satser på det.
Til de som lurer på hvordan Solvår har det i
kulda, kommer det oppdateringsinnlegg
i morgen.

Satser også på at i dagene som kommer vil
sola titte fram og graderstokken krype oppover
igjen, for nå vil vi ha SOMMER!!




4 kommentarer:

  1. Huff, hørtes ut som det er ordentlig kaldt og surt oppe hos deg.. Surt her og, men ikke sååå
    kaldt.
    Flott kort du har laget, og med en 40 års feiring i kveld; er humøret "dømt" til å bli bedre ;-)
    Kos deg masse; og håper været går rette veien.

    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Ja, huff, så den der jæk.. sneen:(
    Krysse fingran for bedre daga fremover:)
    Tenkte faktisk på ho Solvår i går og korsn d gikk me ho:)
    Regne me ho har d fint hos dokker:)
    Kos dæ i bursdag:)
    KLÆM

    SvarSlett
  3. Huff huff, men trøst deg med at når sommern kommer sent varer den lenge !! :)

    Ønsker deg ei god helg og ny uke som bringer deg nærmere sommeren!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Sommerern har vær på østlandet i dag:))
    Deilig... må bare nytes. Den kommer nok til deg også:)))

    klem fra Angella

    SvarSlett