mandag 21. juni 2010

Noen skatter fra loppis

Fredagen var jeg og en venninne innom
Beisfjorddagene for en liten titt.
Veldig bra årlig arrangement som denne gangen
varte 4 dager i den lille bygda.
All ære til de ildsjelene som står på for at
dette er mulig år etter år.
Nytt av året var loppemarked, noe vi
seff måtte få med oss. Ikke fritt for at det
ble med noen "skatter" med hjem
denne gangen og.

En 4-armet lysestake som om ikke lenge har en
date med en sprayboks med hvitmaling,
ett søtt lite fat i tinn (tror jeg), en søt
sukkerbøsse og to gamle pepperkakeformer
som skal få komme fram som pynt til jul.
Fant også to øredobber som skal brukes til
scrapping som jeg glemte å ta bilde av....

Men det kjøpet jeg var mest fornøyd med var
dette gamle krumkakehjernet til den stive
prisen av kr 5,-. Sjekk det nydelige
mønsteret det har inni!
Til sammen brukte jeg hele 40,- kr på
alt sammen, er morro å handle når prisene
er som dette.



1 kommentar:

  1. Så flink du e å se nøtta i sånne gamle og fine ting :)

    Ha en fiiiin kveld!

    SvarSlett