onsdag 9. juni 2010

Utfordring: 6 positive ting om deg selv

Har fått en utfordring fra Christina med
den flotte bloggen
Drømmer om drømmehuset.
Utfordringen går ut på å skrive 6 positive ting
om seg selv, finne et bilde av seg selv som man
er fornøyd med og sende utfordringen videre til
6 andre bloggere.

Ikke bare bare å skulle finne 6 positive ting om seg
selv, mye enklere å fokusere på de negative. Men
skal forsøke jeg, en utfordring er jo en utfordring:

1. Jeg er mamma til verdens skjønneste gutt på snart 4,
og føler selv jeg har forandret meg til det postitive
etter at han kom til verden.

2. Jeg har mye kjærlighet i meg, både til min sønn og til
familie og venner.

3. Jeg er en god venn (sier hvertfall vennene mine ;o)) og
vennene mine betyr utrolig mye for meg. Jeg hadde ikke
vært der jeg er i dag hadde det ikke vært for flere av dem.

4. Jeg er omsorgsfull, både hjemme og på jobb

5. Jeg tør å si fra om det jeg mener og føler, og jeg
står for mine meninger.

6. Jeg kan være utrolig sta. Det kan nok til tider være
veldig irriterende for mennesker rundt meg, men tror
dette har gjort at jeg har oppnådd flere av målene mine
i livet.

Huff, dette var ikke lett, men slet ennå mere med neste
punkt på utfordringen: å finne et bilde av meg selv
som jeg er fornøyd med. Trives utrolig dårlig foran
kamera og føler at de fleste bildene som blir tatt
når jeg vet om det blir veldig stive og unaturlige.
Trives best bak kamera jeg. Så måtte lang bak i
bildebunken før jeg fant et bilde som jeg syntes
var presentabelt nok, litt stiv i smilet men det får gå.
Bildet er tatt i mine "svigerforeldres" bryllup for 2 år
siden, synes selv jeg ser veldig lykkelig ut. Lite ante
jeg da om alle de tunge stundene og lite
hyggelige utfordringene jeg hadde foran meg i året
som lå foran meg.



Utfordringen ønsker jeg å sende videre
til følgende bloggere:

AB IMO PECTORE

Mrs. Bjoerklund

Martilie

Lykke i verden

Mammasmurfen

Når tiden strekker til

Gleder meg til å lese de 6 positive tingene disse
damene har å fortelle om seg selv! :o)



7 kommentarer:

  1. Hei på deg:)
    Har ikke flyttet inn enda, så har ikke fått prøvd møblene noe særlig enda...Anders mente at de var litt for kort i sete...
    Ja, ja, de er fine å se på, det holder haha...
    Oj, den utfordringen var vanskelig syns æ...må tenke litt på den, men takk:)
    Ha en fin kveld:)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg og bildet var jo virkelig herlig:)
    Det e godt at vi ikke kjenne fremtida, Cathrin.. ikke sant?
    Vi må bare nyte øyeblikkan for ingen vet ka dagen bringe før sola har gått ned...
    Men du e nu ei sterk jente og har måtte stå i mye - og det som ikke tar livet av dæ gjør dæ bare enda sterkere!
    Storklem fra Elisabeth - som har ei lue her til dæ - æ spare på den, for den skal du ha, en dag det passe!!!;)

    SvarSlett
  3. Hei hei,
    Takk for hyggelig kommentar og deltagelse på give-away hos meg - og ikke minst til ettertanke...
    Ja, Carpe Diem er så utrolig viktig.
    Ønsker deg en god dag i morgen og ikke minst Carpe Diem :)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Herregud, glemte jo å si at bildet av dæ va nyyyydelig!!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for utfordringen, jge skal ta den videre og kommer med et innlegg bare det roer seg en tanke med avslutninger og dobbeltbookinger :)

    Kos å lese mer om deg -og flott bilde!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  6. Hei hei
    Tusen takk, så koselig. Nå er klokken 5.30 og jeg står på farten til Florida. Skal se om jeg får tittet innom bloggen i løpet av de neste to ukene ang utfordringen. Kjempegøy...rekker jeg det ikke der blir det når jeg kommer hjem.
    Ha en fin dag

    Klem Tove

    SvarSlett
  7. Utfordring ja!! Men bare jeg får tenkt litt så dukker det nok opp et svar på den etterhvert....
    Du er flott!!

    SvarSlett