fredag 4. februar 2011

Kort o Mania: Utfordring 33

Sist søndag var jeg på scrappetreff sammen med
en gjeng kjempekoselige jenter. Dette kortet startet
jeg på, og har nå gjort det ferdig. Mal fant jeg i
Ett trykk.
Da passet det jo godt at utfordringen hos Kort o Mania
denne gang er:

Denne gangen vil vi at dere skal lage et kort
som ikke er den vanlige ''standard'' størrelsen 6' x 6'
(6 by 6 inch eller 15cm X 15cm om du vil :D )


Coredination: Lilla kartong
Maja Design: designark Antligen! Vårdagjamning
KortHobby: Blader og englecharms
Panduro: Akvarellpapir og designark med
eventyrtekst, halvperler hjerter


Prima: brune og beige halvperler
Kort &Godt: hvite roser farvet med kaffe
Minne-hjørnet: tekststempel
Nelli Snellen: multi frame


Beklager at det siste bildet ble sidelengs, har forsøkt
å få snudd det uten hell. I bildemappen ligger det rett
vei, men når det lastes inn hit blir det på
mystisk vis snudd.

Ønsker alle en kjempeflott helg!



5 kommentarer:

  1. Så fint! Du e så utrolig flink:)

    SvarSlett
  2. Hei i natta:)

    Jeg har prøvd meg på kort og album - men fant ut at jeg trenger litt mer øvelse først:)

    Du har visst ikke det problemet - jeg likte sørlig godt dette kortet ditt - kanskje også fordi lilla er en av yndlingsfargene mine:)
    Du er såååå utrolig flink!!!

    Det med "bildesnuing" har jeg hatt problemer med også - men her inne i Blogglandia er vi jo så kreative at vi bare kan klatre opp på bordet/skrivepulten og se på skjermen fra siden....hallllloooo - vi er da unge og spreke...hehehe..

    Ønsker deg en kjempefin helg med en stoooor klem
    Mimmi:)))

    SvarSlett
  3. Så morsomt kort du har laget. Stilig måte å skjære og brette. Tusen takk for at du deltar hos KOrt o mania.

    SvarSlett
  4. Flott kort:)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

    SvarSlett
  5. Underbart kort med en vacker färg ;)

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett