fredag 25. februar 2011

Snilleste tantn Gunn


Vi har fått pakke i dag....eller han kompis har fått, men mamsn
blir så ufattelig glad når han får strikkeklær at jeg sier vi.
For er det noe jeg absolutt ikke kan så er det å strikke...
å ja, jeg har prøvd og prøvd og prøvd og prøvd...
Strikkepinner og jeg går bare absolutt ikke sammen, og
når jeg tenker meg om så tror jeg aldri vi har vært venner.
På barneskolen skulle vi strikke bamser, husker det som det
var i går. Etter en tid kunne de andre i klassen stolt vise
fram sine bamser.....unntatt lille Cathrin....hun hadde strikket
en 4-kant eller noe som med god fantasi lignet en 4-kant.
Så nå gidder jeg rett og slett ikke å prøve mere!

Heldigvis har jeg venner og familie som er venner med
strikkepinnene og som er så snille, så snille.
Bare se den flotte VM-genseren tantn Gunn har strikket
til oss, var en liten kar som ble så glad at han straks spurte
om han kunne ha denne på seg i barnehagen.

Tuuuuusn tuuuusn takk, tantn!

Du e værdns snilleste og ska få en kjæmpeklæm
næste gang vi træffes!




4 kommentarer:

  1. Heia:)
    Førr en flott genser og for en nydelig gutt:)
    Takk for koselig kommentar hos mæ, men æ trur det du syr e ti ganga mer vanskelig og avansert enn det æ driv me, hehe...
    God hælg t dæ å dine!

    Klæm

    SvarSlett
  2. Skjønne genseren og skjønne gutten :)
    Ingenting er bedre og varmere enn hjemmestrikk. Snill tante :)

    God helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Kjempefin genser. Artig at noen andre strikker til dere når du ikke gjør det sjøl (selv om æ trur du kan vess du ikke gir opp).
    Ønsker dere en fin lørdag!

    SvarSlett
  4. Så heldige dere er :) Kjempeflott genser!

    Ha ei flott helg med dine! =)

    Renate

    SvarSlett