onsdag 16. februar 2011

Stem stem stem




Som nevnt i et tidligere innlegg har jeg meldt
Solvår, solsikka som han kompis hadde med hjem fra
barnehagen i fjor vår, på missekonkurranse, og nå
er konkurransen i gang.

Hele 97 solfylte hagegleder er påmeldt, så konkurransen
om de ti finaleplassene er stor. Ønsker du å drømme deg
bort til sommer og sol en liten stund, bør du ta turen innom
å se alle de flotte bidragene og gjerne stemme på dine
favoritter. Sånn i forbifarten kan jeg jo bare nevne
at Solvår er kandidat nr 2 i gruppe 6... ;o)

Avstemningen avsluttes lørdag 19 februar kl 2000,
og du kan stemme på så mange kandidater du ønsker.

Oppfordrer alle som var med i den lille konkurransen min
om hvor stor Solvår ville bli om å gi henne sin stemme og
selvfølgelig alle dere andre som er innom bloggen min,
og alle mine venner inne på FB er selvfølgelig også
hjertelig velkommen til å gi sin stemme!


Trykker du på bildet kommer du til Moseplassens
presentasjon av alle kandidatene!

Stem stem stem!



2 kommentarer:

  1. Heisan

    Da har æ stemt på frøken Solvår, Ho fortjener 1. plass. Så deilig å bli påmint om at det en gang skal bli sol :)
    Masse lykke til!

    Goklæm Cathrine N

    SvarSlett
  2. Herlig gjensyn med Solvår :)
    Skal legge turen innom stemminga..

    Ha en flott dag..

    Tove

    SvarSlett