søndag 27. februar 2011

Picture and scrap: utfordring # 3

Rekker så vidt tidsfristen for utfordringen inne hos
Picture and Scrap denne gang. Har forsøkt meg på
et twisted easel card for første gang, og her er
mitt bidrag:


Bazill: Brun kartong
Maja Design: designark Mina Venner Rosa-Marina 2
Kreativ Hobby: tekststempel


Kort & Godt: Papirblomster farvet med kaffe
Nellie Snellen: multi frame til ramme og skrivefelt
Panduro: halvperler hjerter
KortHobby: sommerfugl charm og rosa organzabånd


Nille: hvit blomst, brune halvperler og rosa
perlepynt
Distress Ink: -vintage photo- til sverting av kanter
og stempel


Div. blomster som jeg har hatt liggende eller
vunnet i div blogcandyer så er usikker hvor de
er kjøpt. Bildet ble desverre opp/ned, blogger er ikke
helt venn med meg å snur noen av bildene mine når
jeg legger dem ut her....får ikke snudd de tilbake heller...
beklager dette!



5 kommentarer:

  1. å!!! så lekkert detta va! har ikke prøvd mæ på den type kort, men æ e jo så dårlig å få gjort ferdig kortan nu :( D e hardt å være i full jobb og student, + alt d andre man skal være for ungan og familien... :P

    søndagsklem til dæ <3

    SvarSlett
  2. Halloen Catti

    Kjempeflott kort du har laga her!
    Nydelige ark <3

    Klem herfra :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!! Flott pyntet med blomster og stilig med den rosa ramma rundt bildet!

    Tusen takk for du deltar i Picture and scrap sin utfordring!

    Klem Mette

    SvarSlett
  4. Nydelig kort her også :)
    klem :)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort , tusen takk for at du deltar å gtatulerer

    SvarSlett