søndag 20. februar 2011

Ut på tur.....og bare pittelitt sur....

I dag har vi hatt et strålende vintervær, sol fra skyfri himmel
og ca 5 minusgrader, så etter flere innedager med en liten
kar med mageonde puttet vi kakao, brødskiver og litt
sjokolade i sekken og dro på tur sammen med tante Anne
og Johannes. Turen gikk opp i lysløypa her på Ankenes.


Etter et labert år på skifronten i fjor, fant vi ut at vi måtte
ta fram skiene for å øve litt til påske. Gikk over all forventning,
men litt fall og sinneutbrudd når skiene krysser seg og ikke vil
samme veien som løperen må vi bare leve med.
Blir nok ennå bedre med mere øvelse!


Desverre er det nok ennå 2-3 uker til sola skinner her ute
på Ankenes også, så etter noen timer kjennes det godt
at våren ennå ikke er helt på vei...små stumper og tær
begynner å bli veldig kalde. Så neste gang tror jeg vi
skal jakte på sola og da skal mamsn og papsn også
spenne på seg skiene. Alt i alt en superflott vinterdag!

Håper dere også har kost dere i helga!




2 kommentarer:

  1. Så flink han er. Må innrømme at å gå på ski ikke er min favoritt aktivitet.
    Må skjerpe meg der...
    Nyt kvelden
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
    Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
    --klem--

    SvarSlett