mandag 28. februar 2011

Vårtegn 2011 - uke 9






Da var vi igang med Humlebackens utfordring
-vårtegn 2011-
og her er mitt første vårtegnbilde.



Sola som igjen skinner over byen vår.
Etter å ha vært borte i ca 2 måneder
(vi har mørketid fra slutten av november)
er den veldig etterlengtede sola tilbake
ca 7-8 februar...om været tillater det vel og merke.
Forrige uke og uken før hadde vi strålende sol fra
skyfri himmel, men usj så kaldt....helt opp i -20
enkelte steder i kommunen. Men å så deilig å ha den
tilbake, ett sikkert tegn på at vi sakte men sikkert går
mot varmere tider og vår. Skoleungene går i soltog
og barnehagene har solfest for å feire begivenheten.
På jobb hos oss har det også blitt tradisjon å feire
med en solfest-lunsj hvor alle tar med seg noe spisende
som er gult. Her på Ankenes hvor vi bor må
vi nok vente 1 uke eller 2 før den skinner inn vinduene,
men i mellomtiden kan vi nyte det flotte synet over byen
som ligger badet i sol. Deilig!

Det er tredje året at Humlebackens vårutfordring går av
stabelen, så trykker du på bildet til utfordringen i sidebaren
kommer du rett inn på listen til de over 100 stykkene som deltar
i år. Flere ulike land er representert, morsomt å se hvor forskjellig
våren er kommet hos den enkelte.

Neste mandag kommer et nytt vårtegn fra meg!

Helt på tampen må jeg bare nevne at kortet mitt i innlegget under
ble en av topp 3 inne hos Picture and Scrap. Veldig stolt og
ikke minst veldig morro! :o)





1 kommentar:

  1. Hærlig når vårtegnene dukker opp : ) Og ikke minst SOLA ♥

    Så koselig at du ble med på Giweawayen min : )) Og ikke minst at du vil følge meg videre !! La meg til her og, og trodde at jeg var følger fra før her også : o !! Vært her mange ganger iallefall ; )

    Kos deg i kveld
    klem Tove

    SvarSlett